Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Οι δικοί μου παλιοί "συμμαθητές"


Πολλοί μπαίνουν στο φατσοβιβλίο για να βρουν παλιούς συμμαθητές ή χαμένους φίλους. Στην ανάρτηση της 1ης Αυγούστου είχα εξηγήσει πώς και γιατί μπήκα του λόγου μου στο Facebook (όχι για να κάτσω πάντως). Και στη συνέχεια είχα παραθέσει και τους λόγους για τους οποίους παρέμεινα τελικά. Τώρα μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η μεγαλύτερη χαρά που δίνει σ' εμένα το φατσοβιβλίο είναι όταν επικοινωνούν μαζί μου facebook-φίλοι που είχαν υπάρξει  αναγνώστες μου ως παιδιά. Όταν μου λένε ότι τους συντρόφεψα στην παιδική τους ηλικία. Εμένα αυτοί είναι οι παλιοί "συμμαθητές" και φίλοι μου.
Για την ιστορία, εγώ μέσα στο φέισμπουκ αντάμωσα μόνο μια συμμαθήτρια από το γυμνάσιο (τι συγκίνηση και χαρά!), αλλά φοβάμαι πως δε θα βρω καμία άλλη, διότι η γενιά μου δεν είναι εξοικειωμένη με το διαδίκτυο.

1 σχόλιο:

Γεωργια είπε...

ΠΡΩΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΑΚΙΟΥΔ ΜΟΥ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΡΗΣΚΟ