Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Μια φεϊσμπουκική πρόσκληση

Αύριο είναι η παρουσίαση του βιβλίου μου "Το παραμύθι των ψυχών" στη Θεσσαλονίκη. Έχω φτιάξει σχετική σελίδα-πρόσκληση στο φατσοβιβλίο και την έστειλα σε όλους σχεδόν τους φατσοβιβλιοφίλους μου. 
Η πλειοψηφία δεν απάντησε καθόλου. 
Το 10% απάντησε ότι δε θα έρθει. 
Το 2% απάντησε ότι ίσως έρθει και 
το 1% απάντησε ότι θα έρθει. 
Βρίσκω απόλυτα κατανοητές τις τρεις πρώτες περιπτώσεις. Η τέταρτη περίπτωση είναι που με προβληματίζει φεϊσμπουκικά, διότι συνήθως οι περισσότεροι από αυτούς που λένε ότι θα παραστούν σε κάποια εκδήλωση δεν εμφανίζονται χωρίς κανένα αποχρώντα λόγο. Γιατί τότε λένε ότι θα παραστούν; Είναι η απορία μου μήπως αφελής; Προσωπικά, ακόμη και σε τούτη τη φεϊσμπουκική εικονική κοινωνία δε δίνω ποτέ φρούδες ελπίδες σε κανέναν και για τίποτε.

1 σχόλιο:

Δέσποινα είπε...

μ'έχει απασχολήσει κι εμένα αυτό.
Συνήθως απαντώ ίσως όταν δεν ξέρω αν θα πάω και όχι όταν η εκδήλωση είναι σε άλλη πόλη και ξέρω ότι δεν μπορώ να πάω.
Πάντα όμως καλώ φίλους μου σε εκδηλώσεις που μου φαίνονται ενδιαφέρουσες.Και φυσικά όταν μπορώ παρευρίσκομαι.Σε λίγες είναι η αλήθεια, αλλά σημαντικές κατά τη γνώμη μου.Πχ είχα μάθει για την παρουσίαση του βιβλίου του Λουδοβίκου των Ανωγείων και πήγα μαζί με 2 φίλους μου, πήγα επίσης σε μια έκθεση του Γ.Κόρδη στο Γκάζι, σε μια έκθεση γελοιογραφίας και αλλού, αλλά δε θυμάμαι καν αν είχα απαντήσει ναι σε αυτές τις εκδηλώσεις.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν έχει, κατά τη γνώμη μου, σημασία η απάντηση όσο η γνωστοποίηση των γεγονότων που αλλιώς δε θα μαθαίναμε. Αυτά! Αν είπα πολλά και επειδή αναφέρω και ονόματα που ίσως δε θα'πρεπε ζητώ συγγνώμη.