Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Οι εντιμότατοι φέισμπουκ φίλοι μου

Από την αρχή που μπήκα στο φέισμπουκ το αντιμετώπισα με σοβαρότητα και το διαχειρίστηκα επίσης με σοβαρότητα, διότι για μένα ήταν ένα μέσο επικοινωνίας με τους άγνωστους --παλιούς και νέους-- αναγνώστες μου. Φυσικά πάρα πολλοί από αυτούς που έγιναν τελικά φέισμπουκ φίλοι μου δεν ήταν αναγνώστες μου ή αγνοούσαν ολότελα τη συγγραφική μου ιδιότητα, αλλά δεδομένου ότι δεν μπορούσα να το ξέρω αποδεχόμουν όλα τα αιτήματα φιλίας απορρίπτοντας μόνο όσους το προφίλ τους είχε κάτι που με απέτρεπε. Στην πορεία γνωρίστηκα προσωπικά με αρκετούς από αυτούς τους άγνωστους φίλους και με ικανοποίηση διαπίστωσα ότι ήταν εξαιρετικά άτομα -- αναγνώστες μου και μη. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρει το φέισμπουκ με μια προσεκτική διαχείριση μπορεί να σου χαρίσει εξαίρετους φίλους. 
Με φέισμπουκ φίλες μου (Άννα, Χρύσα, Δήμητρα και Βασιλική). Καλαμάτα 12.5.2012
Επειδή αντιμετωπίζω όλους, μα όλους, τους άγνωστους φέισμπουκ φίλους μου με σοβαρότητα, απαντάω πάντα στα ευγενικά μηνύματά τους και το ίδιο περιμένω, φυσικά, κι από εκείνους. Όταν δεν το κάνουν αυτό, θεωρώ ότι πρέπει να διαγράφονται από φέισμπουκ φίλοι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: