Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

"Τυφλή" αποδοχή αιτημάτων φιλίας;

Προσωπικά δεν κάνω "τυφλή" αποδοχή αιτημάτων φιλίας. Έτσι, δε δέχομαι αιτήματα φιλίας από άτομα στο προφίλ των οποίων υπάρχει το "Όσοι δεν είναι φίλοι με τον/την Χ μπορούν να βλέπουν μόνο ορισμένες πληροφορίες του προφίλ του/της. Αν γνωρίζετε προσωπικά την/την Χ, προσθέστε τον/την ως φίλη". Και τούτο διότι τις περισσότερες φορές φυσικά ο/η Χ μού είναι παντελώς άγνωστος/η και περιμένω μήπως από τις πληροφορίες μάθω κάτι γι' αυτό το άτομο, για ν' αποφασίσω αν θα δεχτώ το αίτημα φιλίας που μου έκανε.

 Θα μου πείτε ότι, ακόμη κι αν υπάρχουν πληροφορίες στο προφίλ κάποιου, μπορεί να είναι ψεύτικες. Σωστό! Αλλά φοβάμαι πως το ν' αποδέχεσαι τυφλά κάποιον δείχνει ότι το μόνο που σε νοιάζει είναι να μεγαλώσεις τη λίστα των φίλων σου... Και εμένα δε με νοιάζει να μεγαλώσει. Άσε που βαριέμαι αφάνταστα να φτιάξω δεύτερο προφίλ, μια και, ως γνωστό, το όριο των φίλων που μπορείς να έχεις σε ένα προφίλ είναι 5000. Θα μου πείτε, πάλι, ότι στην αρχή δεχόμουν τέτοια αιτήματα φιλίας, το οποίο είναι αλήθεια. Και τούτο διότι τότε είχα τον ενθουσιασμό του αρχάριου. Όμως καθ' οδόν διαπίστωσα ότι ήταν λάθος πορεία και, μολονότι έκανα συχνή χρήση της επιλογής της εκ των υστέρων διαγραφής, δεν μπόρεσα ν' αποφύγω και μερικές "άβολες" εμπειρίες.

Όπως και να 'χει, η ανάρτηση-κατάσταση  που έκανα σήμερα στο φέισμπουκ ήταν κάτι σαν εξήγηση για "απορριμμένα" αιτήματα και ίσως μια "προειδοποίηση" για άλλα παρόμοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: