Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Ο λόγος που έφτιαξα “σελίδα” στο φέισμπουκ


Όταν πρωτομπήκα στο φέισμπουκ, νόμιζα ότι όσοι μου ζητούσαν να γίνουν φέισμπουκ-φίλοι μου ήξεραν τουλάχιστον την ιδιότητά μου. Δεν είναι έτσι όμως κι ούτε έχει τόση σημασία. Το θέμα είναι ότι, φτάνοντας το όριο των 5000 φίλων που επιτρέπει το φέισμπουκ να έχει ο καθένας μας στο προφίλ του, επειδή νιώθω άσχημα που εκ των πραγμάτων αρνιέμαι ή αγνοώ αιτήματα φιλίας πλέον, επέλεξα αναγκαστικά τη λύση της σελίδας. Και λέω “αναγκαστικά”, διότι, πρώτον, αν άνοιγα δεύτερο προφίλ, δε θα μπορούσα να το παρακολουθήσω, και, δεύτερον, μου φαίνεται “κάπως” η ιδέα της σελίδας -- εξ' ου και μοιράζομαι το σκεπτικό της. Όπως και να 'χει, την άνοιξα τη σελίδα και, με την ευκαιρία, την “προωθώ” σιγά σιγά στους ήδη φέισμπουκ-φίλους μου θέλοντας να συγκεντρώσω σε αυτή και όσους από αυτούς γνωρίζουν την ιδιότητά μου. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: