Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Χαίρομαι τους fbφίλους μου!

Μετά από 2 1/2 χρόνια στο φέισμπουκ κάθε φορά που διατρέχω την αρχική σελίδα χαίρομαι τις (επιλεγμένες) δημοσιεύσεις των φίλων μου για την ποιότητα, το ταλέντο, το ήθος τους... Και όσους από αυτούς έχω γνωρίσει έξω από αυτό δε με απογοήτευσαν! Αυτό για όσους προσάπτουν στο φατσοβιβλίο διάφορα. Διότι σημασία έχει ο τρόπος που διαχειρίζεται ο καθείς το φατσοβιβλίο. Όπωσδήποτε όμως απαιτείται προσεκτική επιλογή φίλων, άμεση διαγραφή άλλων και φρονιμάδα σε όλα τα επίπεδα.

1 σχόλιο:

Woman in Blogs είπε...

Καλησπέρα!
Μια χάρη!!!!!!!!!!!!!
Καμιά φορά -δεν ξέρω γιατί- αν και έχω συνδεθεί στο λογαριασμό του ιστολογίου, δεν με εμφανίζει συνδεδεμένη και δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στο Β. Μάστορη Συγγραφέας Παιδικών Και Εφηβικών Βιβλίων. Αν μπορείτε, λοιπόν, αλλάξτε τη ρύθμιση για τα σχόλια και, όπως κι εδώ, προσθέστε την επιλογή όνομα/διεύθυνση url.
Σας ζάλισα; Είναι φορές που θέλω να γράψω δυο λόγια παραπάνω και στο φατσοβιβλίο και περιορίζομαι....
Όμορφο απόγευμα!!!