Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Μια σελίδα γίνεται αιτία για διαγραφή φίλων;

Όταν έχεις φτάσει στο όριο των 5000 φίλων και, στο μεταξύ, λαμβάνεις νέα αιτήματα φιλίας από άτομα που κλικάρουν το "Μου αρέσει" στη σελίδα που έχεις φτιάξει ως εναλλακτική λύση (διότι δε θες να φτιάξεις, βρε αδερφέ, Β΄προφίλ!), τότε διά λόγους αβρότητας προς εκείνους που σε τίμησαν με το δικό τους "Μου αρέσει" θες να τους συμπεριλάβεις και στη λίστα των φίλων σου. Τι κάνεις τότε; Συνήθως σε πρώτη φάση αρχίζεις να διαγράφεις από τη λίστα των 5000 φίλων σου άτομα που δεν έχουν επικοινωνήσει ποτέ μαζί σου ή δεν έχετε κανένα κοινό ενδιαφέρον. Σε δεύτερη φάση, όσο κι αν φαίνεται κάπως αυτή η κίνηση, διαγράφεις όσους δεν έχουν κλικάρει το "Μου αρέσει" στη σελίδα σου. Είπαμε είσαι στριμωγμένος: δε θες να φτιάξεις Β΄προφίλ και ταυτόχρονα θες να συμπεριλάβεις στη λίστα των φίλων σου τους... "θαυμαστές" σου... Διαγράφεις, λοιπόν, με τύψεις όσους δεν έχουν τύχει να τους αρέσει η σελίδα σου και χωρίς τύψεις όσους έχουν λάβει σχετική πρόσκληση από μέρους σου και την έχουν αγνοήσει για τους δικούς τους λόγους. Και βέβαια δε διστάζεις να διαγράψεις όσους αντιληφθείς ότι είχαν μεν κλικάρει το "Μου αρέσει" στη σελίδα σου (προφανώς για να σου κάνουν την καρδιά) και στη συνέχεια, για δικούς τους λόγους, έχουν κλικάρει το "Δε μου αρέσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: