Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Ψεύτικη ευγένεια

Θα πρέπει να γνωρίζει ο κάθε φεϊσμπουκάς ότι με τις νέες εφαρμογές του φέισμπουκ δεν μπορεί να λέει,τάχα, στον κάτοχο μιας σελίδας ότι έχει κλικάρει το "Μου αρέσει" σε αυτή, διότι ο ενδιαφερόμενος μπορεί να το... τσεκάρει ανά πάσα στιγμή. Οπότε είναι προτιμότερο να αγνοήσει μια τέτοια πρόσκληση παρά να απαντήσει... ευγενικά "Μετά χαράς!" "Και βέβαια!" ή "Αμέσως τώρα!" και να μην το πράξει. Το χειρότερο όμως είναι να απαντήσει έτσι -"Μετά χαράς!" "Και βέβαια!" ή "Αμέσως τώρα!"-, να κλικάρει κανονικά το "Μου αρέσει" στη σελίδα που του προτείνουν και μετά, αφήνοντας έναν εύλογο χρόνο τσεκαρίσματος από τον ενδιαφερόμενο, να κλικάρει το "Δε μου αρέσει". Ο κάτοχος της σελίδας είναι σίγουρο ότι με τις εφαρμογές του φέισμπουκ θα το ανακαλύψει  (βλέπε "εμφάνιση φιλίας"). Οπότε, εάν, βρε αδερφέ, δεν την πάει αυτή τη σελίδα ή δε συμφωνεί με την όλη ιδέα "κάνω σελίδα και ζητάω θαυμαστές της" αλλά αποδέχτηκε την πρόσκληση σε μια κρίση... ευγενείας, μαζί με το "Δε μου αρέσει" στη σελίδα είναι προτιμότερο αυτός ο... ευγενής φεϊσμπουκάς να πατήσει και μία "διαγραφή" στο φίλο που τον "ενόχλησε" με τη σελίδα του -- διαγράφοντας έτσι και την ψεύτικη ευγένειά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: