Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Προσωπικής Σελίδας συνέχεια

Όταν πρωτομπήκα στο φέισμπουκ, αντιμετώπιζα με σκεπτικισμό ή ακόμη και με αρνητισμό τις προτάσεις για like σε προσωπικές  σελίδες φίλων φεϊσμπουκάδων (έργων τους ή ιδιότητάς τους). Τότε δεν ήξερα!!! Όμως με τον καιρό κατανόησα τόσο πολύ τη χρησιμότητα αυτών των σελίδων, ώστε αποφάσισα να δημιουργήσω και η ίδια τη δική μου προσωπική σελίδα: Βούλα Μάστορη-Συγγραφέας (https://www.facebook.com/pages/%CE%92%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%9C%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B7-%CE%A3%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CE%B1%CF%82/122308334507586 )! Και είμαι τόσο πολύ ικανοποιημένη, που, εάν το φέισμπουκ μου έδινε τη δυνατότητα, θα καταργούσα τελείως το προφίλ μου και θα κρατούσα μόνο τη σελίδα μου! Θεωρώ ότι για ένα συγγραφέα, ηθοποιό, ζωγράφο, τραγουδιστή κτλ. είναι πιο χρηστική μια σελίδα από ένα προφίλ, διότι ο καθένας μπορεί να κάνει like σε αυτή, χωρίς να προηγηθεί αίτημα φιλίας, το οποίο στο κάτω κάτω πόση "φιλία" αντιπροσωπεύει τις περισσότερες φορές; Ενώ το like είναι πιο ειλικρινές και, επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί και η όποια φιλία. Προσωπικά είμαι πιο ανοιχτή σε κείνους που κάνουν like στη σελίδα μου, παρά σε κείνους που μου κάνουν αίτημα φιλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: