Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Facebook-αιτήματα φιλίας και πράσινα άλογα

It's a fact, που λένε οι Άγγλοι: Ελάχιστο ποσοστό από αυτούς που κάνουν αίτημα φιλίας ενδιαφέρεται να γνωρίσει το άτομο στο οποίο στέλνει το αίτημα. Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι μόνο η αύξηση του αριθμού της λίστας των φίλων. Το βλέπω στην πράξη κάθε μέρα. Πολλά τα αιτήματα φιλίας που λαμβάνω αλλά ελάχιστα από αυτά έχουν την παραμικρή βαρύτητα (έστω φεϊσμπουκική βαρύτητα).
Από τότε που έγιναν οι φίλοι μου 5000 κι επειδή δε φτιάχνω Β΄ προφίλ, έστελνα στους αιτούντες ένα επεξηγητικό μήνυμα προσφέροντας ως εναλλακτική τη σελίδα μου. Πολλοί λίγοι ανταποκρίνονταν. Στη συνέχεια δοκίμασα μερικά άλλα μηνύματα, μπας και έφταιγε ο τρόπος της ενημέρωσης. Πάλι η ίδια μικρή ανταπόκριση. Στην πραγματικότητα είναι πιο πολλοί αυτοί που βρίσκουν μόνοι τους τη σελίδα μου και της κάνουν like! Γι' αυτό κι εγώ προσπαθώ να συμπεριλάβω αυτούς στη λίστα των φίλων μου σβήνοντας, φυσικά, άλλους με τους οποίους δεν έχω καμία επικοινωνία. Εξακολουθώ όμως να στέλνω μήνυμα σε όσους μου κάνουν αίτημα φιλίας, διότι, πρώτον, θεωρώ αγένεια να τους αγνοήσω (άσχετα αν αυτοί με τη σειρά τους το αγνοούν) και, δεύτερον, διότι αποτελεί πλέον για μένα ένα πείραμα (ή και στοίχημα) με τον εαυτό μου.

Αυτό είναι τελικά το μήνυμα που στέλνω:
Απάντηση σε αίτημα φιλίας σας
Προς το παρόν το φέισμπουκ δε μου επιτρέπει ν’ αποδεχτώ άλλα αιτήματα φιλίας, διότι οι φίλοι μου, λέει, έγιναν 5000. Μέχρι να «ρυθμιστεί» το θέμα, μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα μου: http://www.facebook.com/pages/%CE%92%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%9C%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B7-%CE%A3%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CE%B1%CF%82/122308334507586 και να της κάνετε «like», εάν σας αρέσει. Σας ευχαριστώ πολύ!

Μπορεί όμως και απλώς να μην τους αρέσει η σελίδα μου... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, έλεγε η συχωρεμένη η μάνα μου. Όπως και να'χει, θα το ξαναπώ: Μετά από όλα αυτά, θεωρώ τους φίλους της σελίδας μου δυο φορές φίλους μου (έστω με τη φεϊσμπουκική έννοια)!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστά...