Η εικονική κοινωνία του φέισμπουκ με την προσωπική μου ματιά

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Facebook-αιτήματα φιλίας και πράσινα άλογα - Νο2

"Ο Χ θέλει να γίνετε φίλοι στο Facebook". Τέτοιες ειδοποιήσεις λαμβάνω ασταμάτητα και κάθε φορά αυτόματα βάζω εισαγωγικά στη λέξη "φίλοι", εικονικά εισαγωγικά όπως ακριβώς και η ίδια η λέξη. Από την πλευρά μου απαντώ επίσης ασταμάτητα σε όλους αυτούς -- σε όσους τουλάχιστον έχουν ανοιχτό κουτάκι για μήνυμα, διότι μερικοί το εξαφανίζουν μην και το χρησιμοποιήσει κάποιος ενοχλητικός, ενώ οι ίδιοι δε διστάζουν να κάνουν αίτημα "φιλίας" σε άγνωστο... Και απαντώ σε όλους αυτούς, λέω, γνωρίζοντας ότι οι 9 στους δέκα δεν προσέχουν καν σε ποιον απευθύνονται και η μόνη τους έννοια είναι απλά να αυξήσουν τον αριθμό στη λίστα των φίλων τους.

Εντάξει, υπερβολική εικονογράφηση, αλλά για εικονική πραγματικότητα μιλάμε...
 Από τότε που βαρέθηκα να σβήνω εκείνους στους οποίους έχω απαντήσει προτείνοντάς τους εναλλακτικά (εφόσον το προφίλ μου έχει γεμίσει) να γίνουμε φίλοι μέσω της σελίδας μου, παρατήρησα ότι μερικοί από αυτούς  ξαναστέλνουν (!) αίτημα φιλίας αγνοώντας ολότελα τη σελίδα μου και αποδεικνύοντας για δεύτερη φορά ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η λίστα των φίλων και όχι οι φίλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: